Milli Eğitim Bakanlığı, velilerin okul idaresi ve öğretmenlerle yapacağı görüşmeleri dijital ortama taşıdığı "Veli Randevu Sistemi" uygulanmaya başlandı. Artık velilerimiz okul idaresi ve öğretmenlerle yapacağı görüşmeleri e-devlet kullanıcı bilgileriyle okulumuz internet sitesinden randevu alarak yapabilecek.
Velilerimiz, okulumuz internet adresine ( https://gultepeimamhatip.meb.k12.tr/ ) girerek bağlantılar bölümünde bulunan "Okuldan Randevu Al" sekmesi üzerinden e-devlet kullanıcı bilgileriyle randevu oluşturabilecekler.
VELİLERİMİZ NASIL RANDEVU ALACAK?
DİKKAT: Randevu alınacak haftadan önceki cuma günü öğle saatine kadar sistem açık tutulacaktır. Aynı gün öğleden sonra ise okul yönetimleri öğretmenlere randevu saatlerini bildirecek. Veli, sistem üzerinden giriş yaptıktan sonra randevu talep edebildiği gibi aktif ve eski randevularını görebilecek. Aynı zamanda günü gelmemiş randevusunu iptal edebilecek.
16.09.2024 tarihinden itibaren geçerli öğretmenlerimizin veli görüşme saatleri aşağıdaki ilgili tabloda toplu bir şekilde belirtilmiştir. Tabloda belirtilen saat aralıkları sisteme tanımlanmıştır. Veli görüşmeleri sadece "Veli Randevu Sistemi" üzerinden yapılacaktır.